LÖRDAG

Just nu ligger jag i sängen och gräver i en godispåse i väntan på att maten ska bli klar. Kom hem för ett tag sedan från Sandra i Sundsvall. Hade en rätt bra kväll igår, även fast det inte blev som planerat. Började med förfest hemma hos Sandras riktigt härliga klasskompisar, sedan drog vi till Memento och efter lite kareoke sjungande och mycket dans så stack vi till Subway för att käka lite nattkäk. Efter en riktigt god rostbiffsmacka tog jag och Sandra bussen hem till henne och lade oss och sov.
Vaknade klockan 8 imorse och var jätte pigg. Dock hade jag fulla kroppen med en massa allergi. Mitt öga hade svällt upp och jag hade stora bulor i pannan, ryggen, magen och armarna. Det kliades över precis hela kroppen. Pallrade mig upp och tog en allergitablett (tack och lov att jag tog med dem, var på väg att inte göra det) och sedan tvättade jag bort sminket. Lade mig igen eftersom alla andra sov. Somnade om efter att min allergitablett hade börjat värka. Vaknade sedan vid halv 11, klådan var borta och svullnaderna var mindre. Vi klev upp och åt frukost, sedan gick vi iväg till bussen och åkte in till stan och mötte upp Amanda. Tog sedan bussen hem.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Är trött och känner bara för att ligga och titta på en massa program  på datorn.

Blev taggad i en bild på fejjan, tog inga bilder själv.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Vad sjöng ni för roligt då? :D

2011-10-08 @ 17:31:14
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0