Jag skänker 50 kr till Rosabandet - gratis

Bara genom att ha skrivit detta inlägg så har jag skänkt 50 kr till Rosabandet - helt gratis. Det känns skönt att kunna hjälpa till på något vis. Jag har inte så tillräckligt med pengar då jag bara är en liten student just nu, men hade jag haft jobb och pengar över så hade jag skickat en summa pengar dit.

Jag tycker också att ni ska blogga och länka denna länk: http://www.provabingo.se och skänga 50 kr. Det är helt gratis för er. Läs mer HÄR!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Erik

Hej hej!



Tack för att du är med! Vi är redan uppe i över 7000 kronor!



Tyra missade att skriva med namnet på kampanjen som vi gärna vill ha med i inläggen. Vi kallar den för Rosa Bingo på nätet så skriv gärna in det någonstans i texten och i rubriken :)



Det verkar blivit ett litet fel i din länk. Det är en punkt på slutet så den kommer inte rätt. Fixa gärna det.



Du kan ta bort den här kommentaren om du vill. Det viktiga var att du läser :)



Tack igen!

Erik

2011-10-26 @ 21:42:24
URL: http://www.provabingo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0