Hemma idag

Idag blev jag hemma. Min röst var hemsk imorse och min hals gjorde så himla ont. Så jag fick ringa och sjukanmäla mig och försöka somna om. Dock känner jag inte av någon feber idag. Har bara fått lite hosta, men ska knarka en massa te med honung i.
Ganska skönt det där att vara hemma egenligen. Man blir uppassad med frukost på sängen. AnnMarie kom in vid 10 tiden med en macka och lite honungs-te + en banan och en halv tablett. Och man kan ligga och mysa i sängen utan att få dåligt samvete över att man ligger och latar sig.

Imorgon tror jag att jag känner mig bra så jag kan gå iväg och praktisera. Är ändå väldigt tacksam över att jag blev sjuk nu när det är APU. Hade fått panik om det hade varit en vanlig skoldag. Liksom då jävlar blir det stressigt. Har inte varit sjuk på hur länge som helst, så det var ju ändå på tiden för mig också eftersom typ alla andra i min omgivning har varit sjuk. Har ändå ett bra immunförsvar jag, till skillnad från vad jag hade för några år sedan. Då kunde jag vara sängliggandes i 2 veckor, och jag hade typ öroninflammation och feber hur ofta som helst. But those days are gone now.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

kryis påis bebis!:/

2011-10-11 @ 13:46:51
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0