Hemma från huvudstaden

Nu är jag hemma efter en så otroligt rolig helg i Stockholm. Har shoppat lite, ätit god mat och dansat på nattklubben ACE. De spelade så himla bra musik där. Inte alla nattklubbar som spelar KENT låtar, haha. Har dansat så mycket att jag har träningsvärk i magen, ryggen och ljumskarna.
En sådan resa måste vi verkligen göra om. Har skrattat jätte mycket och haft det så himla trevligt!

Jag hade lovat er ett riktigt saftigt inlägg idag, mene, ska jag gå in på en massa detaljer så skulle det blir 8788 mil långt inlägg här. Bjuder på några bilder istället. Lägger upp det jag har shoppat i ett annat inlägg.

Utsikt från lägenheten. (Drömmer mig tillbaka till Tokio Hotel träffen)


Tog en paus i shoppandet och fikade lite


Innan utgång


Jessica är taggad!


Beställde en as god lasange med mozarella ost. Det tråkiga var att jag
inte blev mätt och fick gå bakom hörnet och köpa en varmkorv på 7-eleven. Okej, nu lät jag som värsta fettot, men jag insåg sedan att jag bara hade beställt en förrätt... Haha!



Kände oss som turister när vi skulle försöka hitta till nattklubben. Hahaha!


Sandra och jag inne på ACE. (Fråga inte vad jag gör för min)


Amanda och jag inne på ACE. (ÅTER IGEN, fråga inte vad jag gör för min!)


Ännu mer utsikt från lägenheten. Så himla fint!




As bra bild, jag vet. Det är sjukt svårt att få bra bilder när det är kolsvart ute..


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0