FRIDAAYYYY

Idag har det faktiskt varit en rätt bra dag. Började med att packa upp en massa varor och sedan gick jag och satte mig i kassan till lunch. Efter lunchen kommer jag faktiskt inte ihåg vad sjutton vi gjorde.. Packade upp varor? Gjorde vi det Amanda? Vi gick sedan och satte oss i kassan och satt där en stund till. Amanda gick hem tidigare och jag blev kvar helt sysslolös. Hjälpte till med några saker och sedan när klockan blev 13:50 fick jag gå hem. Så nu ligger jag hemma och ska väl ligga här tills klockan blir 10 ikväll, för då kliver jag på bussen till Hudiksvall för att slå klackarna i taket tillsammans med Amanda och Sandra. Det kommer nog bli en rolig kväll!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0