Forever alone

Sitter i skolan nu och håller på att skriva lite på min filmanalys. Har inte en blekaste aning om jag skriver rätt eller fel, men det visar väl sig sedan när Kent har rättat den. Sitter i caféterian helt ensam. Caféteria Ann är sjuk och alla mina vänner är på lektion eller så är de sjuka... Forever alone.

Börjar bli lite hungrig nu också. Lunchen var god, men fick inte så mycket att det var mättande. Så typiskt. Jämt när det är äcklig mat får man hur mycket som helst, och när det är gott får man typ bara en liten klick i tallriken. Tycker att det är sämst att mattanterna ger oss maten istället för att vi får ta själva, men så är det när man äter på Åhléns. Man tror att det är jätte fancy, men tro mig, det är långt ifrån fancy.

Nä, måste ta och skriva på min analys nu. Ha det bra!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0