Film affisch

Haha asså ååh.. På Desktopen fick vi en uppgift att vi ska göra en affisch. Vi skulle bestämma själv hur den skulle se ut osv men vi var tvungen att ha med vissa saker som filter, en bild på oss själv, texturer osv. och jag hade inte en blekaste aning om vad jag skulle göra. Vi fick uppgiften onsdagen före förra. Satt och hade en sådan ångest över uppgiften eftersom jag inte kom på. Jag trodde att den skulle vara klar nu efter onsdagen som vars lektion. Rasten innan lektionen satt jag och slängde ihop något som jag sedan blev klar med under lektionen. Satt verkligen och stressade och skyndade mig med den. Det var bara en sak som jag skulle fixa till på den och sedan var den klar, men fick göra det hemma eftersom min buss gick. När jag kom hem gjorde jag klart den men glömde skicka in den. Idag kommer jag ju på den och fick värsta panik och skickade in den. Skrev i mailet att jag helt hade glömt bort att skicka in den och blablabla. När jag sedan loggar in på Schoolsoft ser jag att uppgiften är tills vecka 45. Suck!!

Aja, här är resultatet i alla fall. Blev rätt nöjd förutom med kniven. Får inte till den bättre.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Som sagt: Tycker att den är as snygg :D

2011-10-09 @ 15:12:48
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Olivia Lindqvist

Den är ju grym! :O :D <3

2011-10-10 @ 12:22:49
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0