En bra kväll tillslut

Gårdagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vi åkte in och satte oss inne på Hogges och satt där en stund. Det strömmade bara in en massa äldre människor. Vi kände inte för att vara kvar där så vi gick iväg och kollade läget på Gossip. Det spelades riktigt bra musik, de hade jätte goda drinkar men vart var allt folk tänkte vi? Det riktigt ekade där inne. Vi stannade inte sådär jätte länge där så vi gick vidare till Bockarna där vi träffade på lite mer folk och hade trevligt. Vi dansade också på världens minsta dansgolv ever och skrattade så vi vek oss.

När klockan blev 2 stoppades musiken och klubben skulle stängas, så vi tog våra jackor och gick ner till bussen och åkte hem. Jag somnade riktigt skönt när jag väl kunde lägga mig i min säng vid 4 inatt.

Idag vaknade jag vid 10 och kunde inte somna om. Låg ändå kvar i sängen och myste tills halv 12 då jag gick ner och åt frukost. Sedan har jag väl ändå inte gjort så mycket idag. Ska ta och tralla iväg till Ica och handla lite lördagsgodis som jag kan ligga och tugga i mig ikväll. Har dock ingenting att titta på, men får kolla på svtplay eller på kanal5 om det finns något intressant. Men först: DUSCHEN!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0