Dålig uppdatering

Hejhej!
Just nu sitter jag hos farsgubben min och grattar han på sin 41 års dag. Jag lämnade min dator hemma i Gnarp under tiden jag är här i Brunflo. Till en början tyckte jag att det var bra, men nu lite efter så upptäckte jag att jag inte kan plugga. Duktigt.

Har i alla fall fått träffat mina underbara syskonbarn och lekt och gosat en hel del med dem. Har också varit på filmpremiär i fredags på rysaren Marianne, som utspelats här i Jämtland. Tycker att det är lite coolt att min farmor har en rätt stor roll i filmen.

Resten av veckan består bara av en massa mer mys med mina nära och kära. Det kommer att fortsätta vara dött här, men slänger in ett inlägg när jag kan.
Ha det så bra!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0