Varning för ett överpositivt inlägg *host*

Blev lite ledsen i ögat när jag tittade ut och såg att det var alldeles vitt ute och att det bara fylldes på med det vita. Årets första snö har tyvärr kommit till Gnarp nu också och det gillar jag verkligen inte. Hade tänkt att bara ligga i sängen hela dagen och strejka, men känner nu att jag nog itne kan göra det eftersom man måste äta något och jag håller på att dö av hunger. Synd..

Idag är det ju också första advent, vilket jag antar att ni redan visste. Själv känner jag ingen glädje med allt julpynt, snön eller julen och vintern över huvud taget. Jag vill bara att allt ska vara över så det kan bli sommar igen. Samma känslor varje vinter och jul. Får nästan ont i magen när jag ser att allt julpynt har kommit till affärerna och jag blir bara gråtfärdig när jag hör julmusik.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ELIN

jag sitter snällt o väntar på lite snö här :( avundsjuk.

2011-11-27 @ 21:09:10
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: ELIN

Ja tack , det hade varit snällt :)

2011-11-27 @ 22:05:05
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0