LÖRDAG

Hej alla fans!
Kvällens planer blev inställd då Malin har råkat ut för magsjuka under natten. Stackarn! Vi hade planerat att ha en liten Twilight-maraton och se alla tre filmer som kommit ut. Malin har inte sett tredje filmen av en riktigt underlig och konstig anledning, men jag antar att hon får se den by her self utan mig. Det får hon så lov att göra, för den tredje filmen är ju för sjutton den bästa av dem alla och snart kommer ju första delen av 4 filmen ut!

Har planerat om min kväll och ska ha myskväll med momma och Mikael istället. Sista kvällen här för imorgon åker jag hem till Gnarp igen. Ska också gå upp till far min och gratta min storebror Niklas som fyller hela 20 år idag. Herre gud, kommer ihåg när han och Mikael fyllde 12, jag tyckte de var så himla stora då.

Ma råkes!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0