MENE! Skulle ju ha uppdaterats igår (torsdag)

Min lärare jag ska första ha lektionen som är typ 2,5 timmar lång, kommer att vara hemma med sjukt barn imorgon, så det kommer att vara eget arbete. Jag är klar med min uppgift och jag tror inte att jag ens behöver gå dit för det skulle komma en annan lärare och hjälpa om det var någon som behövde hjälp. Jag blev så lycklig när jag fick reda på det att jag slipper kliva upp halv 6 för att ta kvart i 7 bussen till skolan. Istället kunde jag ta 11 tåget och börja klockan halv 2. Den lyckan försvann ganska snabbt då jag kom på att jag har utvecklingssamtal klockan 9 imorgon. Vad fan ska jag sitta och göra på skolan från halv 8 till halv 2 (med ett utvecklingssamtal där emellan som tar typ en kvart) och göra?
Slutar i alla fall 4 imorgon och sedan kommer Sandra och möter upp mig på stan för att sedan åka hem till henne och göra oss i ordning. Amanda kommer in lite senare. Ser så fram emot kvällen med mina två pinglor!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0