Pain is part of learning who you are

Idag är det söndag och imorgon är det skola igen. Känns inte så pepp faktiskt. Känner inte för att ställa klockan på 05:00 och kliva upp halv 6. Men går ju inte så länge imorgon så det ska nog gå bra ändå. Dessutom är det ju Zumba imorgon också, det ser jag mest fram emot!
Jag måste försöka ta tag i allt plugg idag hade jag tänkt. Ligger efter med en uppgift så jag ska väl ta tag i den först och främst och hoppas jag hinner klart med den så jag kan skicka in den någon gång!

Igår städade jag hela mitt rum så nu är det skinande rent och doftar rosor. Eller inte rosor direkt, men skurmedel däremot. Tog mig typ två timmar. Men efter det slängde jag mig in i duschen och sedan traskade jag mig iväg till Amanda och tittade på Så mycket bättre. Sedan satt vi bara och pratade tills klockan blev över 1 då jag gick hem. En mycket trevlig och mysig kväll med andra ord! :-) ♥

En liten före bild:


En liten efterbild:

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0