TISDAG

Gud vad Zumban tog igår. Träningsvärk i ryggen som bara den! Det känns för varje steg jag tar och när jag böjer mig. Har verkligen saknat att ha träningsvärk, det var verkligen ett tag sedan nu. Finns inget skönare!

Hur som helst så hade jag inte dirket behövt åka in till skolan idag. Skulle bara ha GrafC men på den lektionen skulle man bara fortsätta med sin bild som jag gjorde klart förra veckan. Fick ingen ny uppgift så jag satte mig och utvecklade min bild istället som jag redan har skickat in. Det tog ungefär 20 minuter och sedan fick jag sluta. Gick ner och satte mig i cafét hos Ann och drack té tills jag gick iväg och tog 10:20 bussen hem.

Nu ligger jag här hemma och ska ta och gå ner och äta något och samtidigt titta på Ellen Degeneres Show.

Bättre än den andra va?

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0