The moment I met you

Livet rullar på som vanligt här i Brunflo. Var iväg på bio igår kväll också och såg på Jägarna 2 tillsammans med min momma och min morbror. Satt och hade panik lite då och då och jag skvatt till jävlaranamma i vissa stunder. Men filmen är verkligen sevärd och så sjukt bra!

Idag har jag inte gjort något speciellt. Sovit länge, duschat och mest bara suttit och kollat på en massa program på tv:n.
Just nu väntar jag på att Malin ska komma ner och umgås med mig. Jag har ingen aning om vad vi ska ta och hitta på för stoll, men det visar väl sig. :-)



Förresten, för er som har suttit och haft ont i magen och oroat er hur mitt stackars finger mår efter den brutala händelsen i torsdags, så mår mitt finger bara bra. Drog bort skinnflörpen för någon dag sedan, och nu är det bara ett märke kvar. Det gjorde inte ens ont att dra bort den heller. Hihih!!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0