Shopping

Idag var jag ledig från skolan, men jag for ändå in till Sundsvall för att gå en sväng på stan. Handlade en julklapp och sedan har jag sprungit omkring och letat efter något att ha på mig imorgon. Fanårå vad svårt det ska vara att hitta något på stan. Var in i varje affär minst 4 gånger och kollade men tillslut hittade jag det jag sökte.
Jag hann inte äta någon frukost i morse innan jag åkte heller, så jag var ju tvungen att sätta mig all by my self på ett fik och köpa en räkmacka att trycka i mig. Haha tycker att det känns sjukt mobbat att gå och fika själv. Tycker inte att det ser dumt ut eller något när jag ser någon annan sitta och fikar själv, men när jag ska göra det känns det så mobbat, som om att folk tror att jag inte har några kompisar. Haha!

Nä men sen när klockan närmade sig 2 så gick jag ner till Navet och inväntade bussen och åkte hem, så nu e ma heime ijann. Hehe oj, där fick vi med lite Jamska också!

Ni får nöja er med mobilkamerabilder. Har inga batterier till min kamera eftersom
mina uppladdningsbaratar slut efter typ 30 sekunder. Orkar inte ladda dem heller för den delen.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0