Premiär-åket

Ikväll kom Malin ner och hämtade upp mig med bilen för att sedan köra in till stan och köpa lite godis. Vi åkte till Willys fram och tillbaka för att sedan åka hem till mig igen och titta på Idol. Första gången sedan något audition-avsnitt som jag ser det.
När den där Amanda F pratade kände jag bara för att kliva in i tv rutan och klappa till na', klarar inte av när hon pratar, men hon var jävligt duktig på scen måste jag säga. Dock tycker jag att det var fel att Olle åkte ut, för jag tycker hellre att den där André eller John-Travolta-Molly skulle åka ut. Olle var ju bra om man jämför med dem.

Efter idol tog vi en biltur in till stan, men först hämtade vi upp Malin och Tobias. De var sugen på Max mat så vi körde drive-in. Själv var jag så äckligt mätt efter att ha tryckt i mig en massa godis till Idolen så jag var utan mat. For sedan hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Ska ta och göra mig klar och gå och lägga mig för att sova snart. Är inte så trött men det börjar bli väldigt sent. Vill inte direkt vända på dygnet när skolan börjar på måndag. Fan å. Blir till att kliva upp 5 varje morgon då. Jag som var så himla trött när jag skulle kliva upp klockan 8 under APU:n. Hur sjutton ska det här gå nudå? Kommer ju gå i sömnen i skolan ju.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0