Onsdag

Jo men tjenare! Om jag har haft en bra dag? Jadu, det kan jag faktiskt inte svara på, har inte riktigt kunnat avgöra än. Vi kan checka här:

+ Sov till klockan blev 11.
+ Klev upp klockan 12.
- + Hade en lektion som skulle börja kvart över 3. (Minus för att det är så onödigt med en lektion, + för att det är en kort dag, ni fattar).
- - - - - - - -  Kommer till skolan och går upp och sätter mig i klassrummet. Klassrummet var tomt och det var bara en minut kvar tills vi skulle börja. "Borde jag bli orolig nu?" tänkte jag, men efter en minut så kom min lärare in och visslade. Blev lite lugn då, men sedan när han fick syn på mig så sa han ba "Du kan få åka hem nu om du vill". Man ba: AHaaaa, tack snälla fröken för att du skriver något på Schoolsoft eller skickar mail. Tack för att jag får vänta en timma tills min förbannade buss går hem. Snäll du! Vill du gifta dig med mig?

Slutsats: Ja, kan väl säga att dagen började bra men omvandlades till en liten sämre dag. Kunde ju ha varit hemma och strosat omkring i min onepiece med en knut på huvudet och se ut som fan i ansiktet utan smink.

Förresten, har vi fått en tidig vår?


Mi lööve!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

hahaha men vafan!!:( skämdes som en hund ju! åhhhhhhh Olivia Lindqvist....



Stackare förresten! Efter all väntan idag liksom! Min lärare körde på en lika, kom till lektionen och så ba "du får gå hem".. DÅ BAA AHHH...



Haha hoppas att allt är bra smulan! Du ska inte ut i hudik till helgen? :D<3

2011-11-30 @ 18:39:51
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0