MÅNDAG

Hej bloggy!

Var tillbaka på skolan idag och det var kul att träffa alla igen.
Hade sovmorgon till halv 10 imorse, men det kändes ändå som om att jag klev upp typ 5 inatt. Jag har typ inte sovit en blund inatt nästan. Jag somnade kanske vid 2 men vaknade igen vid 3 av att det kliade så mycket på kroppen eftersom jag hade fått stora svullnader (allergin) och min överläpp var dubbelt så stor. Så jag fick försöka leta efter min väska i mörkret (svider ju i ögonen om man tänder lampan!!!) och ta fram allergitabletterna och svälja en med en massa saliv. Sedan blev jag liggandes vaken där hur länge som helst innan jag lyckades somna om. Vaknade igen efter en stund och somnade sedan om. Blev väckt vid 6 tiden också då AnnMarie kom in och frågade när jag skulle upp, men jag var nog ändå vaken då redan innan hon kom in tror jag. Sedan har det typ hållit på så ända till halv 10. Det sved verkligen när jag klev upp. Fy bubblan!

Just nu ligger jag och är trött i min säng. Smälter lasangen som jag alldeles just tryckt i mig och gruvar mig för Zumban ikväll. Jag är så himla trött, hur sjutton ska jag orka? Men jag behöver verkligen röra på mig, speciellt efter allt sött jag har stoppat i mig varenda dag under lovet som var.

Såhär såg jag ut idag:


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0