Måndag

Banne mig vad trött jag är idag! Två timmars nattsömn och sedan Zumba nu ikväll då jag helst hade velat bädda ner mig i sängen och gjort kväll. Men det måste jag vänta ett tag till eftersom jag måste göra klart en förbannad uppgift som jag måste skicka in ikväll.
Annars har det ändå varit en rätt bra dag. Började med Naturkunskap A då vi bara lyssnade på redovisningar, körde Jeopardy och sedan gick igenom om ekologi. Tänkte på pengar och sånt när hon frågade vad ekologi var för något. Haha hade varit ganska pinsamt om jag hade svarat på den frågan. Ekonomi och ekologi är fan samma ord!
Efter Naturkunskapen hade vi Multimedia då jag och Amanda gjorde klart vår fina animation. Haha, efter det satt vi och kollade på en massa söta hundvalpar på google och youtube. Fy bubblan vad otroligt söta hundvalpar det finns asså!

Nä, ska ta och gå ner och fika så jag kan sätta mig med uppgiften så fort som möjligt. Ma råkes!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Haidi Jakobsson

Godmorgon, hoppas du har en trevlig tisdag :)

2011-11-22 @ 09:28:18
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0