Lördag

Haha herre gud vilken kväll det var igår måste jag säga! Åkte till Sandra efter skolan och åt och gjorde oss klar. Tog sedan bussen in till Hampus i Nacksta för att förfesta lite. Efter det drog vi vidare till Memento och dansade. Sjöng även kareoke någon gång under kvällen med. Halv 1 kom Mange Makers upp på scen och då jävlar blev det ett himla drag längst fram vid scen där jag råkade befinna mig.

När det var dags att bege sig där ifrån så åkte vi med Fredrik till Mc Donalds och köpte lite nattkäk, sedan åkte vi hem till Sandra igen och lade oss och sov.

Idag vaknade jag vid halv 11, jag och Amanda åkte sedan hem vid 1. När jag kom hem rostade jag mig två mackor och sedan gick jag upp och lade mig och sov från typ 3 till halv 6. Jädrans skönt ska ni veta! Klev sedan upp och duschade och sedan har jag stått och gjort en as god omelett till mig själv.

Nu snart ska jag ta och gå till Amanda för att titta på Så mycket bättre och sedan ska vi spela lite tv-spel. Måste kila nu, så ciao!

Såna här fina blåmärken har jag på kroppen idag efter igår: Och ja, Det gör ont!




Mange Makers








Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0