Min kära blomma, överge mig inte!

Hej!

Har väl ändå haft en rätt bra idag måste jag säga. Det har inte direkt hänt något speciellt utan den har typ mest sett ut som vanliga tisdagar. Börjar med Graf sedan ha 4 håltimmar och tillsist göra ett matteprov vilket gick bra hoppas jag!

En sak som jag undrar.. Mår min blomma bra? Ska den liksom bara släppa iväg alla ''grenar'' (eller vad jag ska kalla det) sådär? Skulle plocka bort en liten blomma på den som hade vissnat nu i helgen, sedan låssnade en hel stor gren. Jag trodde att jag hade förstöt den, men tänkte inte så mycket mer på det sedan. Efter det så har den släppt gren efter gren så nu ser den ut såhär:





Har min blomma dött eller kommer det att växa ut igen?

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0