Grafisk kommunikation C

Just nu sitter jag och har grafisk kommunikation C och gör en spökaktlig bild. Har noll idéer men det går väl bra ändå, tror jag. Vet inte om jag är klar eller inte.. Ska höra vad fröken Niklas tycker om den först, men han har ju just nu gått på rast en sväng.
Är väldigt frusen just nu också. Det ilar i hela kroppen och jag känner att ett stort glad med citron-te med honung skulle sitta finemangs nu. Ska ta och köpa det i cafét sedan på lunchen.
I morse var jag inte frusen. Jag som brukar kliva upp som värsta ismannen och sedan fryser jag ännu mer när jag går iväg till bussen. Men idag var det lagomt när jag vaknade och jag svettades nästan när jag gick till bussen. Trodde att jag skulle svettas ihjäl på bussen innan jag klev på, men det visade sig vara perfekta värmen och jag bara satt och njöt istället för att det var så lagomt som det kunde bli. Brukar också vara frusen när jag kommit in i skolan och tagit av mig jackan, men idag var det lagomt. Men i det här klassrummet är det alltid kallt, så idag var det ingen skillnad alls. OOOKEJ, inte för att ni bryr er då.

Åh, nu kom min lärare. Ska haffa han nu innan han springer iväg och hjälper någon annan!

...

Så, nu har han kollat på min bild och han tycker att den var jätte bra. Ska skicka in den bara och sedan är jag klar.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0