Godnatt!

Nu är jag bannemig trött! Har tagit en allergitablett ikväll eftersom det börjar bildas så fina utslag på mina kroppsdelar som bara kliade. Klockan är 02:43 men jag känner inte för att sova. Jag vill bara sitta och lyssna på musik, även fast jag är sjukt trött. Jag antar att det inte är någon idé att sitta och trotsa emot, så jag tar väl och stänger denna burk och sedan slaggar jag väl då. Ska bara lyssna klart på denna låt som just började. Hehe.

I alla fall så har det varit en bra dag. Vi var bara 5 stycken på Filmkunskapen idag då jag var ensam tjej. Vi skulle bara titta på en dokumentär som faktiskt var väldigt intressant. Sedan skulle vi bara diskutera den och sedan slutade vi. Fick även pejling på frågorna så direkt när jag kom hem satte jag mig och skrev nästan en hel sida. Har även en punkt kvar som jag måste fundera lite mer på så jag skriver den nog imorgon eller på söndag.

Nu börjar låten ta slut så jag måste skynda mig att bli klar med inlägget innan nästa låt börjar. Annars blir jag fast. GODNATT!!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0