Godnatt min skatt

Trött tjej hela dagen! Somnade till på bussen in till skolan, hade Multimedia A och blev nästan klar med min förbannade animation, hade lunch/håltimma från 10-2, hade filmkunskap A då vi först hade genomgång då jag verkligen höll på att fara in i drömmarnas värld, blev ännu svårare när man sitter så skönt i sofforna. Jag var helt säker på att jag skulle somna under filmen vi sedan skulle se efter genomgången, men inte blev det så, jag piggnade till då filmen visade sig vara väldigt spännande och sorglig. Där satt jag och hade svårt att sitta still för man får en sådan panik och sedan försöka göra allt för att trycka tillbaka tårarna när den sorgliga delen kom. Vi såg: I Am Legent - Förbannat bra film asså!

Och nu fanken tar jag och kastar in handduken och lägger mig och sover. Har redan sovit i typ 3 timmar. Jag somnade visst i sängen och vaknade med ihopklibbade ögonfransar och en massa liggränder på halva ansiktet efter min randiga kudde. Fint. Jag är fortfarande trött, så jag hoppas att jag ska kunna somna inatt.
Godnatt och sov så gott!





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

åååh, älskar den filmen.

2011-11-12 @ 17:39:13
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0