Gamla bilder

Haha hittade mitt USB-minne där jag har en massa gamla bilder sedan 2008/2009.





















(Nyår med Amanda. 08-09)




















(Våra gamla ansvarslärare. Sakna!)
































(Systra mi med Theo i maggen!)







Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

HAHAHAH första bilden jag var med på tänkte jag "Vafaaan tänker jag på egentligen!? Vare mord i blicken eller?" Sen på andra såg jag ju att jag inte såg likadan ut hela kvällen iallafall. Utan ser ju faktiskt lite gladare ut på andra bilden ;) även om jag inte alls skulle kalla den charmig heller!!

Men de påminner mig om hur mycket jag saknar er gofisar! :)

2011-11-20 @ 20:40:10
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: ABSOLUTE ELIN

haha , vad fan haru hitta för nån bild på mig? minns inte de där? typ kulturstjärnan eller nått :p



älskar dig gumman :) <3

2011-11-20 @ 20:57:17
URL: http://absoluteelin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0