FREDAG

Tjenamos snyggingar!

Idag är det fredag och jag sitter på skolan och väntar in min första och sista lektion idag, nämnligen Filmkunskap. Måste komma ihåg att fråga Kent om lite hjälp med frågorna till filmrecensionen som ska in på söndag, till filmen som vi såg förra fredagen. Fattar nada om hur jag ska skriva och jag vet att jag inte är själv som har problem med denna recension heller.
Jag börjar om 45 minuter och jag ser inte en enda kotte som läser filmkunskap med mig.. har jag missat något? Är Kent sjuk idag? eller vad är det fråganom? Snart lämnar i alla fall mitt enda sällskap mig som jag har idag, caféteria Ann. Fast klockan är ju fortfarande så lite än, så mina klassisar dyker väl opp snart, förhoppningsvis.

Hur som haver drömde jag en rätt så underbar dröm inatt till skillnad från igår natt då jag blev jagad av en massa kriminella killar som sedan sköt mig i huvudet och magen.
Blev väldigt besviken när jag vaknade i morse, så jag sjunger som Jocke Berg i Kent - "Visst känns det som att kääääärleeeeeken väääntaaar".

Såhär ser jag ut upptill:


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0