Det är dig, bara dig jag vill ha:

Asså jag är helt kär i dessa förbaskat snygga skor som jag samtidigt hatar mest av allt för att de är så svinigt dyra! Men en gång i en framtid ska jag äga ett par av dessa, om inte två par (hehe), men först måste jag antingen sälja mig själv på ica, råna en bank/rik pensionär, skaffa jobb eller bara börja spara pengar nu på momangen. Skulle ju också kunna köpa dem nu och sedan leva med en massa skulder resten av mitt liv. HEHE nejdå! Skoja bah! Typ.








Asså dom här sista. Blir ju nästan tårögd för att mina ögon inte har skådat något så otroligt snyggt förut i hela mitt liv någonsin!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

JAG KÖPER DOM ALLIHOPA TILL OSS :D eller så kan du köpa dem själv då jag hjälpt dig med annonserna ;)

2011-11-17 @ 19:51:30
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0