Ändrad tid

Fick ett samtal idag och fick veta att min tid för inplantatet som jag har på måndag, är uppskjutet i en hel jävla månad. Det är andra gången de skjuter upp min jävla tid. Jag som var så överlycklig att det var så otroligt nära nu, att det bara var några dagar kvar, att när jag sätter min fot på skolan nästa gång så är allt över. Visst, har jag klarat 6 år så borde jag väl klara en månad till.. Men snart orkar jag fan inte det och gör den där operationen själv om jag är så illa tvungen. 

Nåja, ska inte klaga. Det blir ju i alla fall gjort i år, om de inte får för sig att fortsätta skjuta upp det tills jag är 40 bast.  


Bild sen i våras.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0