200 dagar kvar

Usch vilken natt.. Låg vaken så länge som jag kunde efter att jag hade skrivit inlägget. Jag låg och grinade och lyssnade på musik tills jag somnade om. Och denna gång utan såna där obehagliga "drömmar", thank God! Glömde att skriva i förra inlägget att jag också försökte skrika när jag hade den där drömmen, men det gick ju såklart inte. Jag tänkte att om jag skriker så kanske AnnMarie och Bosse hör så de kan komma in och hjälpa mig, men allt jag fick ur mig var bara en massa luft, inget läte.

Idag är det 200 dagar kvar till studenten, och det ska firas med Amanda och Ida ikväll på stadshuset i Sundsvall. Jag ska om ett tag hoppa in i duschen och fixa ihop lite grejer jag ska ha med mig till Ida och göra mig klar där. Stannar även över hos henne i natt så jag kommer hem imorgon någon gång.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0