Exclamation mark!i

Tjena! Idag har det varit en riktigt skön dag! En massa sol! Men min morgon var inte lika rolig! Tappade mitt jävla puder på golvet så det gick i tusen bitar! Fick lite bråttom så jag fick sopa under det under byrån så länge! Hehe vilket ängla barn jag är!

Men min dag har bestått av historia a första timman, sedan håltimma + lunch, Nationella i matematik a, sedan idrott som jag inte var med i så mycket eftersom jag inte tog med mig något ombyte för jag trodde att jag skulle sitta på nationella i 40 år! Men jag spelade lite badminton tillsammans med Amanda och Oliver! Sedan gick jag ut till de andra tjejerna och pratade lite med dem tills vi slutade! Efter det var det dags för redovisning i POF (projekt och företagande) och det gick jätte bra!
På bussen hem var det lite roligt när vi precis svängde in här i Gnarp! Det var en som hade somnat och satt på ett jätte konstigt sätt så hon hade handen på ett olämpligt ställe och typ stönade?! Fick försöka svälja skrattet på något vis och titta ut genom fönsterrutan istället!

Just nu ligger jag och lyssnar på Lady Gagas nya album på Spotify! Jag måste säga att jag älskar det! Åh, jävlar vad hon är bra alltså!

Hehehhehehe heeeeeeej Amanda! Tycker du att det var kul att läsa mitt inlägg? ;-) Phööööss på dig!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Men hur du lyssnar på fö nå sätt dådå? :o

Vill osså höra såklart!! Help me! ;D

2011-05-18 @ 23:03:07
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0