Bury me deep inside your heart

Oj oj vilken träningsvärk jag har sedan gårdagens springtur. Liksom, det är i rumpan, låren, smalbenen, magen och i ryggen. Skönt som attan! Kommer nog ha ännu mer imorgon eftersom vi var på gymmet på idrotten. Var helt torr i halsen så jag kan säga er att en iskall cola med mycket kolsyra satte mycket fint efter åt!

Denna onsdag har varit väldigt skön! Jag hade sovmorgon till 12 idag, hade samhälle då vi pratade om brott och straff lite som var väldigt intressant. Efter det hade vi idrott och sedan slutade vi.
Imorgon har jag inga lektioner alls men måste in i alla fall för jag måste jobba med ett grupparbete och sedan har jag utvecklingssamtal halv 3.

Just nu sitter jag här i min one piece och ska ta och lägga mig och sova. Det ska tydligen gå åska i natt. Synd att det är inatt och inte på dagen.. Men det hade tydligen gått åska i morse i Sundsvall. Näe, är faktiskt väldigt trött så jag måste sova nu. Ha det bra och sov gott! Kolla en extra gång under sängen ifall det skulle finnas ett monster där under.

Älskar låten! ♥



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0