Tjena mos tjena mos!

Ligger i min säng helt nyduschad och ska väl ta och packa en liten väska med ombyte som jag ska ta med mig till Bruffe imorgon. Japp, det är ju Brunflo helg så det ska bli kul att få träffa alla igen. Sedan ska jag även ta och göra klart historiafrågorna som ska in i morgon.

Idag hade jag utveckligssamtal. Det gick mycket bra! Fick komma in och prata med min metor redan vid 1 istället för halv 3 eftersom jag slutade redan vid 11. Eller ja, jag har inte haft någon lektion alls idag. Satt och jobbade med vårat grupparbete från 10 till 11. Sedan gick vi och åt hamburgare och strips till lunch på Åhléns.

Plikten kallar! Ha det bra! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0