Strange what desire will make foolish people do

Hej! Ligger i min säng och trycker i mig resterna från gårdagens godis. Typ halva påsen lämnade jag kvar och jag köpte inte ens mycket? Ja ibland undrar jag vad det är för fel på mig. Hade till och med inte ens rört lysmelken som jag verkligen älskar. Kände när jag grävde i den att jag bara hade en massa lysmelk kvar.

Tänkte slå på några avsnitt av One Tree Hill nu och fortsätta gråten där jag avslutade det igår. Haha asså det är en sån himla fin och även sorglig serie. Man gråter av sorg, skrattar, blir förbannad och man gråter av lycka. Det blir också så att man får sig en tankeställare efter att man har tittat på något avsnitt.
Men innan jag sätter på någora avsnitt så ska bara lyssna klart lite på H.I.M. Asså seriöst, de är så himla bra! Satt hela kvällen igår och bara lyssnade på dem och stirrade in i väggen.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Är det sant?

Ligger fröken Engström kvar i sängen på självaste eftermiddagen för att käka gårdagens godis!?

Tänkte liksom bara säga att du gjorde ett helt okej beslut då! De dagarna kan vara ganska härliga! :)

Hoppas du haft en braig dag iaf!

2011-05-28 @ 20:12:59
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0