Söndag

Sårry för bäd uppdejts. Jag har befunnit mig i Brunflo hela helgen så just därför har det inte blivit något bloggande och knappt någon datatid alls. Jag ville bara passa på att umgås med mina nära.
Just nu är jag hemma i Gnarp, men en kul helg i Brunflo, det har jag då allt haft!

Kollade på Eurovision Song Contest igår. Hahah det var ju värsta kallabaliken hemma hos mormor. För jag, Malin och momma satt typ och skrek, hoppade och fan allt under poängutdelningen. Jag har hela tiden känt på mig att Eric skulle komma långt eller vinna. Och det gjorde han ju också. Låg ju på första plats ganska länge, men kom på en tredje plats. Där ser n, ni som inte trodde att vi hade en chans alls! Meheh.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och tvätta bort mitt smörpaket till hår.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0