Sömning, men har en hel sjö i håret...

I've got some huge problems alltså. Jag är svinigt trött men kan inte sova för mitt hår är jätte blött efter duschen. Rätt logiskt ändå. Men jag kan inte sova när håret är blött. Sätter alltid upp håret när jag ska sova eftersom det har blivit så himla långt och då slits det extremt mycket när man ligger på det + att det luggas så mycket också. Men om jag sätter upp håret när jag ska sova så blir det fan inte fint i morgon. + att det alltid är fortfarande blött på morgonen också, och det är inte bra att sova med blött hår eftersom det kan mögla då har jag hört. Men äh, vad gör det om 100 år? Nu släcker jag lampan och sover. Godnatt och sov gott!

Bjuder på denna gamla bild då jag också är nyduschad. Är jag inte vacker så säg!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

haha men det möglar inte, jag sover ju alltid i blött hår typ :P <3

2011-05-17 @ 23:43:51
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0