Piano

Alltså jag måste säga att jag verkligen älskar piano spel. Jag kan sitta och lyssna på bara pianospel utan att det är någon som sjunger. Jag skulle kunna sitta i 2 hela timmar på en konsert och bara lyssna. Det är så fint och det är så avslappnande. Jag själv skulle vilja lära mig spela piano, och det har jag nämt tidigare. Vi har ju ett piano hemma, men det är ju det att jag har aldrig tid och jag vill inte att någon ska lyssna på när jag spelar heller. Haha vi får se när jag flyttar hemifrån, om jag skaffar ett piano. Stackars grannarna ;-)

Nej men lyssna och bara flyt iväg! Det är så himla fint att man nästan blir rörd. Haha :-)



Jag ryser varje gång jag ser Edward spela denna låt för Bella i Twilight. Den är så himla fin!


Och vi får inte glömma min absolut favorita.


Det finns så otroligt mycket. Det är bara att söka och ha sig på youtube och Spotify.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Jag kan helt ärligt börja gråta till den med twilight :o

2011-05-18 @ 14:29:59
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0