Onödig dag

Hejsan mina vänner! Så här har min dag sett ut:

Den här tiden gick jag till Ica för att träffa chefen, men han var inte där.


Den här tiden står jag och väntar på tågstationen på en ersättningsbuss...


...som skulle komma denna tid:


Men den kom inte fören denna tid:


Så då var jag inte på skolan fören den här tiden:


Skulle egentligen börja hel, men Samhällskunskapen var inställd.
Så vi fick sitta och vänta på nästa lektion som började denna tid:



Då gick vi bara igenom en uppgift och sedan fick vi gå denna tid:


Min buss gick hem den här tiden:



Sedan gick jag iväg till Ica för att se om chefen var där då, men det var han inte. Så jag får väl gå dit någon annan dag då. Jävla onödiga dagfan.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0