Okej, ett inlägg till då!

Just nu ligger jag i sängen med en hals som gör ont och ett huvud som spränger. Annars mår jag bra men ännu mer nervösare. Jag vaknade halv 8 i morse av att små barna som vi har i främmande här, var uppe och kutade, skrek och levde rövarn här uppe på övervåningen utanför mitt rum. Men lyckades somna om en liten stund då de gick ner och gick ut och lekte, men när de väl satte i gång så vaknade jag igen för då var de utanför mitt fönster och skrek. DFNHJFIAGN. Så jag är väldigt trött också, men ändå känner jag mig utvilad. Men jag får nog sova på tåget. Synd bara att vädret är så himla fint och att det är varmt ute nu då jag ska åka tåg hela dagen.

Förresten, ni missade nog inte min nya header. Den blev ljusare :-)

Ha det så bra!

Här hade vi genrep förra året. Vi Michael Jackson då. I år kör vi Lady Gaga.


Vår dassgrupp i blått. I år är vi grön.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Den nya designen <3

2011-05-07 @ 12:36:49
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0