Ny gaddad!

Tjena folket! Här sitter jag med en ny gaddad arm. Blev så himla sugen att tatuera mig idag att jag var tvungen att göra det. Förstår inte alls att folk tycker att det gör ont att tatuera sig. Det här kändes ju inge alls!



Igår efter att jag hade stängt datorn lade jag mig och läste ett kapitel ur boken. Efter det somnade jag nästan på en gång.
Imorse vaknade jag upp såg att det var kritvitt ute. Eller ja, om vi ska överdriva så var det kritvitt ute. Men i själva fallet så var det lite snö på backen. Tänkte ta min höstjacka i dag, men kom ju på att den ligger i en säck som är fullt med tejp, instoppad i en kartong längst in i kläkammaren. Så den sket jag i, så jag fick ta min kalla sommarjacka istället.

Ikväll blir det dans. Sista träningen innan vi åker iväg till Nyköping. Är så äckligt nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men nu innan måste jag plugga. Ha det göttans!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ABSOLUTEELIN

haha du är skön du gumman! avis på tatueringen!! vill oxå ha en sån :(

2011-05-03 @ 20:34:11
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: ABSOLUTEELIN

jag har en film som heter shutter på datorn, haha kanske är den då? har inte sett den än :)



kan vi ses någon kväll och ha myskväll? :D <33

2011-05-03 @ 22:13:32
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha vilken söt ;-)

2011-05-04 @ 09:29:00
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0