Miss me!

Imorgon drar jag som sagt iväg till Nyköping. Är väldigt nervös, men det ska nog gå bra. Är bara rädd för att jag ska bli sjuk för nu ikväll har jag blivit lite krasslig. Min mage gör ont, huvudet spänner, kroppen är riktigt slö och gör ont och min hals skaver. Fan också! Hoppas bara att det är lite sömn som jag behöver. För i såna fall ska jag lägga mig asa tidigt och sedan hoppas på att jag vaknar upp och har sovit bort det här krasslet. Men gruppen behöver inte oroa sig. För jag åker även fast jag skulle ligga döende på sjukhuset eller något, fan vill ju inte missa det här ju. Har ju sett fram emot det här så himla länge nu!

I alla fall blir detta det sista inlägget innan måndag kväll då jag kommer hem. Kan inte lova några bilder då, men det får komma på tisdagen då isånafall.
Jag lägger upp några låtar som ni kan lyssna på tills jag kommer hem igen. Ha det så bra och önska mig lycka till!









Zoofie, jag har blivit helt besatt!!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

HAHAHAH <3 Du kan få låna Nikkis bok "The Heroin Diaries" av mig om du skulle vara sugen? x'D Det är den som den första skivan är skriven av ^^ haha. Boken "This is gonna hurt" har jag tyvärr bara på engelska ^^



Men hur som helst så handlar den första skivan om samma sak som boken - hans liv som missbrukare. Det är hans dagbok från typ 1976 som han valt att publicera. ^^ Skitbra bok, jag lovar! ^^ haha



Och jag älskar att du tycker om musiken! :D haha. Det är de där skivorna jag lyssnat på så mycket hela veckan! ^^

2011-05-06 @ 21:34:20
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Moster

Lycka till raring! Håller tummar och tår. <3

2011-05-07 @ 01:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0