Måndag vecka 18

Asså shiiit! Nu är det ju bara 5 veckor kvar till sommarlov :o Hur taggad är jag egentligen? JO SÅHÄÄÄÄR MYCKET!!! Asså det ska bli så himla skönt!

Idag klev jag upp halv 7 och gjorde mig iordning. Åkte sedan till Bergsjö för ett tandläkarbesök. Kommer aldrig vänja mig med de där jävla röntgensakerna man måste ha i munnen och bita på. Asså, man får ju sår i kinden, tandköttet och i gommen. Till och med under tungan.
Efter tandläkarbesöket åkte vi hem så jag var hemma till halv 10 då jag brukar kliva upp på måndagarna, men jag lade mig och tittade lite på That's so Raven, även fast jag var hur trött som helst.
Sedan gick jag iväg till tåget och det visade sig att tåget var ersatt med buss och den var 20 minuter försenad. Så jag stod där ute i 20 minuter tills det kom en taxi. Han som körde taxin berättade att det inte skulle komma en buss så vi skulle åka med honom istället, så det gjorde jag och den andra som också skulle med till Sundsvall.

Väl på skolan så hade vi samhällskunskap och sedan svenska b. Efter skolan tog jag mig en sväng till stan och träffade på Sandra så vi compade varandra. Vi gick till alla möjliga affärer men shoppade loss inne på H&M. Eller ja, ett linne och ett par shorts blev det för mig. Betalade bara 149 kr samanlagt. Tycker att jag gör väldigt bra affärer. Kanske borde satsa på att bli affärsman? Får se.

Nu måste jag väl fortsätta fundera på vad jag ska prata om på muntiganationella i svenska b. Vi ska ju såklart hålla tal. Bara sjukt mig. Bara gör det och låt det gå fort!

Blev arg när jag såg att det snöade ute i morse.


Helt tvär alltså...


Sedan slängde jag ett snabbt getöga ut och såg att det hade slutat snöa = happy_girl_93


Bara log framför kameran då asså.


Tills jag skulle gå ut och gå till tåget. Jävla snöstorm alltså!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Hata röntgentjofset hos tandis... Kommer aldrig lära mig att tycka att det går bra, utan som du säger gör det bara ont! :(



Men ÄÄÄLSKA att det snart är sommarlov och de fina bilderna på en ännu finare du <3

2011-05-02 @ 22:00:59
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0