Mammas dag

Hej! Har inte så mycket att berätta idag förutom att jag har legat och tittat på OTH och tagit en lång dusch. Borde snart få liggsår efter att bara ha legat i min säng hela helgen, men skönt är det!

Idag är det alla mammornas dag. Önskar att mamma fanns här så jag kunde berätta för henne hur mycket hon betyder för mig och hur mycket jag älskar henne och sedan ge henne en stor kram. Men jag antar att jag får vänta i minst 80 år till. Önskar att jag åtminstonde kunde vara och hälsa på graven idag. Men bor jag ca 20 mil ifrån så är det väldigt svårt att ta sig dit. Men när jag åker till Brunflo och kan ta mig dit så ska jag lämna en fin liten morsdags present som jag köpte i Nyköping.





Var rädd om era mammor. ♥



Jag saknar dig oerhört mycket att det gör ont! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0