Live like you are going to die tomorrow

Godmorgon alla läsare! Just nu sitter jag och har svenska är är alldeles strax färdig med min uppgift. Känner mig glad över det.
Sitter även och lyssnar på Banditrock och väntar på att Takidas nya låt som ska spelas alldeles snart för sin första gång. Mattias och Tomas är där och pratar, så det är lite roligt att lyssna också. I alla fall så är det fredag, och hur skönt är inte det då? Idag får vi passa på att leva livet. Imorgon går jorden under. Gör allt som du någonsin velat göra!

Nu spelas Takidas nya låt. Jag ryser. ♥





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Det var ju tur att vi fick höra den här låten innan allt försvann då :D

2011-05-20 @ 10:47:50
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0