Kompis det går bra nu!

Åh, lättade lite för mig just nu. Såg att jag klarade Engelska provet och kommer då att få godkänt i kursen. Och jag har skickat in en svenska uppgift som jag har haft problem med hela veckan. Haha men fick äntligen till det och har nu bifogat den på Schoolsoft.

Känns även skönt med lite helg. Men hela helgen kommer att gå åt till att plugga. Har fortfarande en massa saker att göra, tyvärr. Har ett hemprov i Historian, öva på min redovisning på webben, plugga till ett salsprov och även plugga på mitt tal lite mer. Ska även komma ut på en springtur också. Har varit sugen på det jätte länge nu, men har inte riktigt haft tid och vädret har inte direkt varit vackert. Men på söndag, då jävlar! Känns skönt också att komma ut och rensa tankarna lite med. Jag har en sådan tur också att jag är ledig på måndag också. Samhällskunskap A kursen är avslutat och den avslutades i onsdags då jag satt och hade nationella i matte. Och på svenskan behöver man inte komma på om man inte har något att komplettera, vilket jag inte har förutom mitt tal som jag ska göra på fredagen istället.

Nu tänker jag avsluta inlägget med en så himla fin bild på min kära vän Malin, som jag snodde, från hennes studentbal. Så himla fina!

Anton och Malin. Matchisar! ;-)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

GUUUUUD vad söt hon var!

2011-05-20 @ 21:35:46
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0