Kom tillbaka Bill Kaulitz :(

Åh, hatar det där när man drömmer något helt sjukt och underbart och sedan vaknar man och inser att det bara var en dröm. Inatt drömde jag om att jag hade Bill Kaulitz här på besök. Stackarn, jag sprang ju omkring och letade efter saker som han kunde signera och jag tjatade på att ta bilder med honom och allt, men han ville så gärna hinna med att gå på en rundtur i huset med AnnMarie också. Men han signerade en t-shirt och gjorde en massa hjärtan på den. Miihih.

Idag är det fint väder. Jag ska sätta mig ute om det inte blåser så himla mycket. Sedan måste jag försöka göra klart mitt hemprov i Historian och som ett avslut ska jag ta mig en springtur. Men först börjar jag dagen med ett toalettbesök och sedan en god frukost! Ha det så bra idag!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0