Hemma i lilla Gnarp

Ja nu är jag hemma i lilla Gnarp igen. Passade på och hämta ut ett paket på posten samtidigt som jag for hem från statiol där jag klev av bussen.
Igår hade jag en jätte trevlig kväll. Tog mig en promenix upp till Shell med Malin och vi köpte lite gotta. Sedan gick vi hem till mig och pratade och hade trevligt med momma och moster, tills det var dax att gå till brasan. Alltså, de tände ju för fan brasan vid 8 redan och vid 10 gick vi ner och då skulle de typ börja släcka den, så momma och Malin köpte sig en varsinn korv istället och sedan gick vi hem, svullade och sedan lade vi oss och tittade på några avsnitt av That's so Raven och även nått avsnitt av Svampbob tills jag började höra några snarkningar från Malin. Då stängde vi av och somnade på en gång.
Idag vaknade vi vid halv 12. Jag packade ihop mina saker och sedan gick vi upp och jag kokade lite havregrynsgröt till oss. Sedan gjorde vi inte så mycket tills det var daxs att kila upp till bussen.

Gårdagens middag. Fy helsike vad jävla gott det var!


Från sjön igår. Så himla fint!


Brasan som redan har stått och brunnit i någon timma...


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0