Hemma från Nyköping

Hallå där?! Saknat mig? Klart ni har! Var hemma från Nyköping runt halv 9 ikväll efter 6 timmars tågresa samt 45 minuters bussresa. Jag har haft så himla kul och vi var så himla grym!
Uppträdandet gick suveränt, förutom sista dansen. Det vill jag bara glömma! Men jag var så äckligt nervös innan vi skulle kliva ut på golvet. Jag kände mig så himla stressad innan också då vi höll på att sminka oss och fixa håret. Vi hade typ ingen aning om vilka det var som visade upp sina nummer så vi kutade mellan toaletterna och omklädningsrummet med hårspray och smink. Men det visade sig att vi hade mer tid på oss när vi hade ställt upp oss. Det var visst tre eller fyra nummer till innan oss. Men när vi väl hade uppvisning gick det så jävla fort. Asså, det var över på bara 10 sekunder kändes det som :o!

Annars har vi sprungit på stan, ätit god mat, svullat hotelfrukost och bara haft det bra!

Lägger upp lite bilder som jag har tagit och även bilder jag lånar av Josefine :-)

(Josefines bild) På tåget från Stockholm till Nyköping. Vinkar glatt!


(Josefines bid) I väntan på att vi skulle få öva på våran dans.


(Josefines bild) Inmarchen i början. Just när vi vände oss mot publiken där så trodde jag att
hjärtat skulle stanna. Hade inte slängt upp blicken innan mot publiken, och där var det smockat!
Går in som andra person i uppsatt om ni inte såg mig.


(Josefines bild) När vi dansade våran dans till Telephone. Jag längst fram hitåt.


Åt så jävla goda vårrullar till middag sedan.


(Josefines bild) Glada tjejer som lyckades ta en hoppbild på första försök!


Söt Amanda då vi alla tog oss en liten promenix.



Nere i lobbyn på vårat as fina hotell. Så himla mysigt!


Trötta tjejer hänger nere i lobbyn efter en lång dag.


-''-


Hotellfrukosten! Fanns så mycket att välja emellan så jag tog lite av allt möjligt. Haha om ni bara visste hur mätt jag var efter att jag hade tryckt i mig allt det här? Jag som bara brukar äta två limpmackor med ost och ett glas mjölk eller juice till frukost i vanliga fall.


(Josefines bild) Sitter ute i den as fina vädret och äter as god glass!


Glass ♥


Nu måste jag verkligen packa upp väskan och sedan lägga mig och sova. Har sovit så himla dåligt de här nätterna. Det gjorde jag även förra året när vi var där borta. Jag kunde inte somna hur trött jag än var. Och när jag väl hade somnat så vaknade jag och låg vaken. Sådär höll det på.
Och denna gång sov jag bredvid Sandra som skulle breda ut sig över hela dubbelsängen i sömnen. Haha! ♥
Men innan jag ska sova MÅSTE jag läsa ut min bok. Har läst hela resan ner och hela resan hem och nu har jag typ bara ett kapitel kvar. Älskar boken alltså!

Puss och kram, skum banan!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0