Whyyy God, Whyyyy??

Jomen dansuppvisningen gick väl bra. not. Gjorde fel i precis alla danserna vi dansade. Och då menar jag inte såna där småfel som knappt syns utan enorma jävla fel. Som tur var var det inte bara jag som gjorde fel, utan alla gjorde något fel i alla danserna. Är väl ändå glad över att det mest bara var gamlingar som kollade. Haha! Men övrigt var vi riktigt duktig!

När klockan var typ halv 1 hade vi dansat 4 danser och jag och Sandra var typ överlycklig över att vi var klar så vi var på väg att gå hem, men då fick vi höra att vi skulle samlas igen 1 så jag och Sandra gick och satte oss på en bänk långt ifrån folkmassan. När klockan var 1 så skulle vi dansa 2 danser igen tydligen. Så vi valde de två danserna som gick bäst, och det gick bättre än första gången. Gjorde nog inga större fel på de danserna, inte något som syntes i alla fall.

Nu ska jag vara inne hela helgen och inte visa mig för någon. Haha närå, men känns lite pinsamt. Började typ as garva varje gång någon gjorde fel. Haha!

Haha en rolig bild på oss sen Nyköping. Haha "OH NOO!! THE SHIT IS COMNG!"

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Äsch då.... du är bäst ändå!

Och det är inget som du måste undvika heller, de är nåt du kan se tillbaka på sen ju :D

Skratta och vara glad över att du gjorde det ändå!

Å "fel" gör vi allihopa, heeeela tiden!

2011-05-21 @ 21:01:42
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0