Grattis mormor!

Idag fyller min älskade mormor 62 år. Jag ringde tills födelsedagsbarnet tidigare idag, men fick inget svar. Så jag antar att hon har lite fullt upp hemma. Får ringa igen om en stund :-) Synd att jag inte kan vara i Brunflo just nu.. Jag hade gärna varit det om jag inte skulle till Nyköping imorgon. Men jag får gratta henne om två helger, för nästa helg hörde jag att det var klassfest i Harmånger för oss gamla 9c. Får ju inte missas. Ska bli kul att träffa alla igen!

Jomen idag nurå så började jag dagen med engelska prov. Jag kan inte säga hur det gick, men vi får hoppas på det bästa. Tänker inte känna efter om hur det gick, för jag kommer nog bara bli besviken.
Efter provet hade jag svenska och efter det matte som slutade 11. Från 11 till halv 2 hade vi håltimma och sedan hade vi historia då vi bara kollade på en dokumentär. 

När jag klev av bussen här i Gnarp gick jag raka vägen till Ica med Sandra och köpte lite matsäck och grejer tills imorgon.
Just nu ligger jag här och hungrar. Jag var så äckligt hungrig på mattelektionen att det lät som om att det gick världens jävla åska. Sedan på lunchen åt jag en normal portion med spaghetti och köttfärssås + två hårda mackor. Blev inte riktigt mätt på det.. Nu är jag typ lika hungrig igen. Man skulle kunna tro att jag är gravid eller något. Haha, näerå, inte än på ett tag i alla fall :-D.
Men i alla fall så ska jag ta och planera vad jag ska ha för kläder med mig. Asså, tänk om det är jätte varm och jag inte tar med mig typ varma kläder för jag tror att det skulle vara kallt där, eller tvärt om..?! Jag kan ju ta med både och, men asså det blir så himla mycket packning ju. SKIT SAMMA. Stoppar bara ner något i väskan, så. bra!

Födelsedagsbarnet och jag.


Jag älskar dig ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0